Zijn uw klanten en medewerkers tevreden met de koffie?

Vraag 10 medewerkers wat ze belangrijk vinden op de werkplek en een groot gedeelte zal ‘lekkere koffie’ antwoorden.
Als u vervolgens naar de definitie van ‘lekkere koffie’ zou vragen, krijgt u waarschijnlijk 10 verschillende antwoorden. Dat maakt het tegelijkertijd belangrijk als ook persoonlijk.

De cijfers liegen er niet om: 89% verwacht gewoon lekkere koffie terwijl 63% niet tevreden is over de koffie op het werk. Uit onderzoek blijkt dat naarmate men meer tevreden is met de koffie de werklust toeneemt. Als u dan bedenkt dat 80% vindt dat koffie belangrijk is voor de sfeer op het werk is het belang van lekkere koffie wel duidelijk.

Omdat wij begrijpen dat u uw medewerkers de lekkerste koffie van de wereld gunt maar dat er ook op de kosten gelet moet worden, werken wij samen met experts die er echt verstand van hebben. Zo kunnen we samen een goede balans vinden tussen smaak en kosten en kunnen uw medewerkers gewoon weer lekker door met hun werk, onder het genot van een lekker kopje koffie. Dat dan weer wel.

 

©2017  Let's Do Business|  Disclaimer | Contact | Algemene voorwaarden | Partner worden?

Log in with your credentials

Forgot your details?